.::some about today 3/10 - 08::.

kanske ni undrar varför jag ibland har mina rubriker skrivna på engelska, jag har sjäkv ingen aning varför -
det bara blir så ibland precis som jag inte skriver med stora och småbokstäver och sånt där..
idag skulle jag ha redovisat om "Detur" men det blev ingen tid över för mig så jag ska redovisa om det 2 veckor senare (då har jag mer tid att öva och att göra det ännu bättre - good..)
det konstiga idag var att jag åt blåbärspaj (i skolan) så sa jag det till mamma
(när vi träffades i deras vänners tidningsaffär - det är mycket snälla: frågar alltid om mig och min man )
och då sa hon att hon hade gjort det hemma.. har precis ätit pizza med min familj och ni siter jag här - ska göra mig iordning för snart kommer min älskling för att cammica via msn
('v')..

imorgon ska jag in till stan med min syster, för att köpa parfym och läppglans och sen efter det kommer våra föräldrar för att hämta upp oss så ska vi åka för att hälsa på våran moster.

Kommentarer



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: