.::lördag och söndag 4 - 5/10 - 2008::.

Lördag: Som sagt, jag var i stan och skulle köpa en utgående Britney Spears parfym men den var så dyr.
Till och med dyrare än den senaste av hennes parfymer som heter "Believe"  så ingen parfym blev köpt men däremot kommer det bli köpt på flygplatsen, om jag först inte tar slut på min "Believe" parfym men är man en samlare så är man.

Efter det kom mamma och pappa för att hämta mig och min syster med bil och tillsammans åkte vi till mormor och morfar och hälsade samtidigt på hos våran moster, eftersom hon fyllde år.
Söndag: Vid 11 tiden åkte vi iväg till "Outlet" (tror att det heter så för vi säger så i alla fall) i Falkenberg, där köpte jag:
- En hårklämma
- Ett pennskrin
- En fickspegel
- Lite godis eftersom det är någon i min familj som äter upp mitt godis hela tiden haha..

Vi kom hem klockan 4 efter även hunnit med en fika och kollat i lite andra affärer och när vi då kom hem
så fick jag chansen till att titta på avsnittet jag missade i Tisdags av "Desperate Housewives".
Någon som vet när säsong 4 kommer ut på DVD?..


Snart ska jag och mina föräldrar åka väg för att storhandla inför resan lite, 
längtar efter det och därefter kommer min resväska vara så gott som färdigpackad
^^..

Kommentarer



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: