.::lite om veckan::.

Måndag: Var jag på endast en Tyska lektion där i stort sett ingenting hände efter det åkte jag hem,
började läsa "Tillbaka till den vita massajen" och sov sen i 2 timmar. På kvällen träffade jag min älskling.

Tisdag: Åkte till "Ullared" med min mamma och pappa. Det blev en hel del handlat (men inte allt).
Kvällen spenderades med min syster, vi tittade på "Desperate Housewives" och lite annat innan det.

Onsdag: Jobbade på "Servera" mässan med några människor från skolan,
det var jobbigt och roligt på samma gång men samtidigt även lite tråkigt
eftersom endast jag och en tjej fick plocka ihop 300 glas.
Efter mässan kom mamma och hämtade mig för att vi skulle handla resten av vad jag behövde.
Nu har jag gjort lite sallad till tacosen vi ska äta ikväll
(mamma och pappa är hemma hos en vän och jag är duktig för jag har börjat med maten).
Sen lite senare ska jag få se min man och cammica med honom.
Torsdag: Funderar på att inte alls åka till skolan eftersom filosofin tydligen är inställd, *yeay*, tänkte jag men så vad det med det för istället har det 2 lektionerna flyttats till nästa vecka så nästa vecka blir det 4 lektioners filosofi..
Även ska jag redovisa 2 arbeten så det är väl bara att le och se glad ut men hur - det vet jag inte. 
Fredag: Lite gladare och något att se lite fram emot eftersom jag är ledig eller ledig och ledig, svenska lektionerna är jobba självständigt p.g.a. redovisningen nästa vecka.

*hoppas mina föräldrar kommer hem snart för jag är hungrig*  
*och nej, jag orkade inte ta bild(er) på vad jag köpte i ullared eller i Falkenberg eller idag på Maxi*
*måste tillägga att jag hörde Britney Spears nya låt "Womanizer" ¨från radion igår, P3 - för första gången*

Kommentarer



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: