.::lite om lite allt::.

Sitter nu här, märr i magen efter att ha ätit en taco och en halv
"Dubbel Nougat" från "Marabou" *mums*,
funderar starkt på att göra om min blogg för att snygga till den lite mer
men då måste jag göra en ny header vilket jag inte är bäst på..
Från Tyska lektionen på Måndag fick jag ledigt eftersom vi är så få där nu
för de andra som ska vara där som kommer från en annan skolan är ute på praktik (stackarna).
Inte nog med det, jag är som sagt även ledig imorgon så 4 dagars ledighet nu *yeay*
men jag är inte så glad ändå eftersom jag kunde varit med min man men snart så
('v')..
*måste ta en massa bilder på oss*



Kommentarer



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: