.::lite blandat och premiär av Britney Spears nya musikvideo::.

På morgonen färgade jag min utväxt på 3 cm. vilket är mycket så nu känner jag mig mänsklig igen
och såhär blond har jag aldrig varit (hoppas inte det växer ut för snabbt bara).
Sen åkte jag till stan med mina föräldrar och min hund, pappa och hunden åkte några ärenden medans jag och mamma tittade lite i stan. Vi gick inte på "Game Center" för att fråga om när det nya "The Sims 2" prylpaketet kommer ut
"Herrgård och trädgård" tror jag att det heter, det kommer inte förens den 20 November så det är ju ett tag tills dess. 
Sen mötte vi upp pappa och hunden. Gick och löpte fikabröd och sen åkte vi hem för att vi fick reda på att vi inte behövvde hämta upp min syster från skolan eftersom hon hade fått sluta tidigare. Väl hemma fikade vi och nu sitter jag här.
 
Idag är det premiär av Britney Spears musikvideo "Womanizer" *längtar tills jag har sett den*


Kommentarer



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: