.::Britney Spears - Womanizer::.

Den bästa musikvideon hon har gjort någonsin! Fan, vad hon är bäst - se upp till henne!
Minns så väl för några år sedan när några människor frågade mig på ett dumt sätt:
Tycker du om och lyssnar du fortfarande på Britney Spears? 
Ja, vaddå då? Har gillat, tyckt om, beundrat och sett upp till henne sen jag var 8 år
(alltså från när hennes första debutlåt "...Baby One More Time" kom ut)
jag är ett troget fan föralltid tillskillnad från andra människor som har snackat skit om henne tills nu
när de äntligen inser att hon är på väg tillbaka och nu helt plötsligt gillar de henne - fy fan för såna fans säger jag bara!

Kommentarer



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: