('v')kanske bara kanske('v')

Har jag nämt att jag är så gott som klar med mitt rum nu?.. Det är endast lite tavlor, speglar och en lampa som ska upp på väggen. Får se när pappa får tid till att hjälpa mig med det.

Denna helgen har jag, min syster och min hund varit ensamma hemma för att mamma och pappa åkte till Malmö
med några vänner eftersom de skulle gå på "Joe Labero" *vad man nu säger om det*.
Så först som nu har jag kollat på "Disney" filmen "Förtrollad", den var helt okej om man bortser från själva otroheten,
den slutade faktiskt lite sorligt. En "Disney" film ska väl inte handla om svek och otrohet
utan den ska hålla om förtroende och trohet, jag fattar ingenting.

Sen har jag och min syster även sett "Sex dagar och sju nätter" och den är rolig den må jag säga.
Våra föräldrar kom hem idag på eftermiddagen och nu till ikväll blir det mys med pizza ^^..

*Vem vet, kanske bara kanske*

Kommentarer



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: