.::lite om dagarna::.

Torsdag: Beställde en sak som jag kommer berätta om senare och jag fick även min Britney Spears singel "Womanizer" som går på repeat hela tiden här hemma haha..

Fredag: Utekväll med; min syster, Jessica, Lotta, Emma, Gabriella och Martina plus några till som gick senare.. 
Jag och min syster åkte hem till Lotta på eftermiddagen och tittade på världens sjukaste film -
människor som åt upp sig själva så det var freaky..
Sen 18:15 gick vi ner mot stan för att möta upp de andra

(Jessica hade precis då varit med om en busskrok, stackars henne.
Busschafören hade kört på ett gäng vildsvin, så jag förstår att hon var skakis)
och tillsammans gick vi för att äta. det blev pizza 
och några andra åt kebab.. Sen skildes vi åt och endast tjejerna gick för att bowla..
(Emma och Lotta kunde tyvärr inte vara med).. Jag fick till en strike när de spelade Britney Spears nya låt  "Womanizer",
så där stod jag - sjöng och dansade till den ^^.. Annars var musiken de spelade där något av det dåligaste jag har varit med om, vi sa till om det ett x - antal gånger då blev musike bättre men sedan sämre igen..

Klockan 22 kom pappa för att hämta mig och min syster,  kvällen slutade med att jag såg en ganska bra film med mina föräldrar medans min syster satt vid datorn..
(trodde jag skulle få se min man men inte då, han vågade inte smyga ut hemifrån för att hela familjen sov och han var väl allmänt trött skulle jag tro men inget nattsms så hur ska jag då kunna veta att han sover?.. Dessutom sa han:
om du hade kommit hem tidigare så hade vi kunnat träffas men hallå!.. Jag skrev ju faktiskt ett sms om när jag skulle vara hemma innan jag och min syster kom hem till Lotta..
menmen längtar tills ikväll då vi äntligen får se varandra igen ('v')

Lördag: Annars idag så har det inte hänt något speciellt, mina föräldrar har storstädat hemma och jag har hjälpt till.
Sen så har jag också varit ute och gått i kylan med min hund och nu sitter jag här, myser lite -
önskar att min man var här; saknar han nåt sånt fruktansvärt :'(


Kommentarer



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: