.::ska snart sova::.

Tack för kommentaren men vet inte riktigt vem jag ska tacka eftersom det är någon person som är anonym. Ska snart sova, vad tänkte jag när jag skrev den rubriken? Hallå, det är Fredag liksom så här ska minsann inte sovas tidigt. Imorgonkväll bär det av hem till Frida där det förväntas lite vänner, film och kareoke
(tror det stavas så xD det är sent jag jag är lite trött..) kanske det blir mat med - åh mat('v') haha.. (skoja bara)

Det är så många små tanker som snurrar runt i den huvud xD .. så jag blir galen, kan typ inte berätta här men mina vänner vet i alla fall hälften av vad det är frågan om. Har ingen aning om vad jag ska säga till familjen som kommer bli allmänt besvikna på lille me.. Min syster ska sova tidigt eftersom hon har öppet hus imorgon (stackarn) men som tur är så är hon ledig på måndag - vilket jag är varje vecka (jag har nog världens lycko - schema och det gnäller mina föräldrar på mig för, kan jag hjälpa att jag är ett sånt genialiskt geni att jag inte behöver läsa om eller läsa mer kurser?.. Jag skojar bara (igen) lite skojhumör får man ha när det är Fredag. Men jag menar allvar med att jag har världens lycko - schema.

Nu måste jag sluta skriva annars kommer jag hålla på här som en evighetsmaskin (kom och tänka på serien man såg när man var liten "Eva & Adam" de sjunger den låten där haha.. Okej, jag är trött -_-

godnatt, eller det är ingen godnatt det får bara bli natt för jag sover inte i min älsklings armar nu när jag inte är med han - saknar han nåt sånt fruktansvärt :'(

Kommentarer



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: