.::resultat från igår::.

Ungefär 250 lussekatter blev gjorda igår och Kristina "spankade" degen rejält, vilket vi fick oss ett glattskratt för men det var jag som började men vad kan jag göra åt det? Jag saknar min lilla älskling. Ne, nu ska jag inte gå inte på sådana detaljer xD sscchh..
Efter att jag hade varit hos Jessica hela eftermiddagen och en bit in på kvällen (14:00 - 18:30) så åkte hon, jag och Kristina i Jessicas bil (hon körde såklart annars vet jag inte vad som hade hänt om någon annan hade kört) till Frida.
När vi kom dit så var Angelica där allredan såklart haha.. (Kristina åkte hem med bussen, vi släppte av hennes vid busshållsplatsen). Efter det kom några fler tjejer, vi blev 8 sammanlagt men egentligen skulle vi ha varit upp emot 15.
Hela kvällen till klockan halv 12 sjöng vi kareoke (jag sjöng däremot inte även om jag typ kan haha.. och det var även andra som inte sjöng så jag var inte ensam) och de sista timmarna innan pappa kom för att hämta mig så satt vi och snackade lite. Det var trevligt, väntar på nästa kväll nu tjejer.

Nu sitter jag (känner mig lite krasslig) och min syster vid tv:n, vi kollar på ett program om Britney Spears såklart. Fy sicket liv hon har,
visst hon har de mest glamorösa stunderna också men de där fotograferna som hänger efter henne hela tiden.
Det är nog inte allt för roligt, stackars henne. 

Senare ikväll kommer min älskling, har inte sett han sen i förrgår.


Kommentarer
? Angelica L

Ja det var en trevlig kväll :D

Kram

2008-12-04 @ 14:23:59
URL: http://angelicalarss0n.blogg.se/



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: