.::onsdag 26/11 - 2008::.

Jag vet inte vad jag ska göra, min utväxt syns så mycket nu. Det är bara att färga kanske ni tänker och javisst, det är bara till att färga men nackdelen är den att det kanske blir grått eller grönt och vem vill gå runt med en sån hårfärg? Därför väntar jag lite till, jag har färg hemma (mamma köpte en brun till mig) sen har jag en annan gammal här hemma med som är lite mer åt det röda hållet. Eftersom min mormor har varit frisör så frågade jag henne, hon sa:
Färga brunt först sen kan du fräga med samma färgmärke fast i en annan färg om du vill det, sen blir det bra.
Vi får se hur det blir.

För övrigt så har jag varit ledig idag, härligt. Har provspelat mitt nya "The Sims 2" spelet "Livet I En Lägenhet" och det verkar riktigt kuligt, köpte det i måndags när jag var i Ullared med min familj då jag även köpte en massa andra saker:
* Jacka
* Cardigan
* 2 stycken "The Sims 2" spel: "Livet I En Lägenhet" och "Herrgård Och Trädgård" (den sistnämnda ska jag få i julklapp)
* Britney Spears paket med: väska, läppglans och parfym (perfekt till min samling men får den inte förens på julafton)
* nya "Veckans Nu" tidningen eftersom Britney var med på omslaget
* 3 ljus
* Några fina vykort
- kommer inte på mer men ska fylla i om jag gör det.

Min vän Lotta håller koll på nedräkningen till studenten (måste beställa studentmössa :O !.. )
och nu är det 197 dagar kvar, inte långt kvar ^^ .. och inte långt kvar heller tills jag åker till min man igen ('v')


Kommentarer



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: