.::fredag eftermiddag typ::.

Jag kom hem tidigt från skolan, vid tolv tiden. Var så trött för att turismläraren hade stått och snackat om samma ämne i hela 3 timmar och dessutom hade vi fått titta på bilder samtidigt *gäsp* så jag somnade någon timme här hemma men innan dess spelade jag lite "the sims 2" och gick en promenad ute i regnet med min hund.




Nu sitter jag här, lyssanar på musik och skriver av mig lite. det behövs verkligen för igår sa min familj att de inte tycker om att jag sitter varandra kväll vid datorn för att cammica med min man. Han kontrollerar mig inte därmed punkt!
Blir så arg på människor som inte förstår, vi vill ju bara se varandra och veta att vi levar,
vilket jag vet när jag ser och hör han. ändå är det så att onsdagarna här framövar måste jag spendera med min familj..

*Jag har en önskan till julafton men den är dyr*




Kommentarer



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: