.::ett ganska säkert kanske::.

Det var väl en fin rubrik?.. Grattis till Sofie som nu får sin Davut till Sverige, är det så svårt att få sin älskling från ett annat land att komma hit?.. Vill få hit min man - ska se om han en vacker dag kan komma hit - vilket jag hoppas.
Men först måste jag koncentrera mig på skolan som slutar mycket snart, som jag är hemskt glad över.
Då ska här fan flyttas och sen i framtiden blir det nog en flytt hit tillsammans, det får se - tiden kommer visa oss.
Eller som min man säger: ödet bestämmer allt och det var ödet som förde oss samman -
ska ta och skriva ner hur vi träffades snart ('v')

Saknar han nåt sånt fruktansvärt men har lyckats övertala mina föräldrar (behöver man övertala dem när man är 18 år och därför myndig - har aldrig förstått mig på dem men jag vet att egentligen vill de mig det bästa).
Jag vet själv vad som är bäst för mig men ändå får jag inte göra vad jag vill och ska jag göra nåt så måste jag fråga först och frågar man brukar det oftast bli ett nej - vad ska jag göra?..
Men nu blev det minsann inte ett nej och kanske om jag får biljett blir jag lycklig till nyår ^^.. 

Kommentarer



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: