.::can't hardly wait::.

* 30 November, 2008 - Britney: For The Record

* 5 December, 2008 - Circus video premiär
* 6 December, 2008 - TV4, kl. 22:35 - Britney: For The Record


Vill skaffa mig en egen hemsida som ska handla bara om Britney Spears men vet inte hur man gör och jag vill inte heller att den ska något annat namn i sig som t.ex. här på blogg.se. Ni förstår nog vad jag menar eftersom min blogg skrivs såhär: http://www.trueloveisforever.blogg.se istället vill jag bara ha .se men det funkar ju inte, eller?

Personen som håller i http://www.britneyboards.org fixar med den hemsidan nu, längtar tills den kommer tillbaka eftersom det är nästan den bästa hemsidan, eller vad tycker ni?

Kommentarer
? Anonym

jodå det funkar, men det är svindyrt och tillkomer en massa andra kostnader för webhotell med mera.

2008-11-28 @ 20:20:06



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: