.::when it is my turn?::.

jag ser hur andra skriver:
nu är det bara "så och så många" dagar kvar - vilket gör mig deppig
önskar iallafall att det var ett tal på 2 tal men inte då..
älsklingen skrev precis till mig via sms att han kankse blir lite sen ikväll till datorn eftersom han kankse skulle sluta senare ikväll men eftersom jag känner honom rätt så kommer han tidigare ^^

men om det blir senare så kan jag äta pizza i lugn och ro med min familj från världens godaste pizzeria (vad jag känner till) pizzahouse.. men deras sallad är inte lika god som pizzerian som ligger i mitt kvarter..

skulle bada/ simma med skolan idag men vad fan jag simmar inte - äckligt eller jag menar.. badhus liksom hur fräscht är det?.. tänk vad alla gör i det vattnet.. eller liksom ni fattar.. vattnet där byts inte ut men det görs det i havet *typ* .. skrev att jag skulle gå en promenad där istället (läraren skulle inte vara där) sen när vi skulle gå därifrån (satt i cafeterian) så möter vi läraren där iallafall som kommer med bil: fick ljuga om att jag hade badat haha.. men vaddå liksom - sista gympalektionen och det är fredag - orka (jag är lat - not)
*undrar hur älsklingen skulle reagera på badhus*

har precis varit ute och gått med min hund och syster *ovanligt varmt ute idag* ungefär vädret i turkiet på hösten..
och nu sitter jag här och lyssnar på turkisk musik och snackar lite med min kära vän angelica^^
lite senare ska jag ytterligare en gång gå en promenad med min hund därefter får det bli lite tv-tittande..  

Kommentarer
? Angelica L

Min vän du har helt rätt inställning till badhus.Du vet att jag är på din nivå och tycker samma sak ;)
Vi badar ju inte i vilket vatten som helst haha.Vattnet måste ju vara på topp ;)

Ha det bäst min vän

2008-05-30 @ 16:34:31
URL: http://angelicalarss0n.blogg.se/



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: