.::think, thought and thought::.

det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig att det skulle bli igår..
missade halva "Desperate Housewives" eftersom jag färgade håret sent.. men resultatet blev mycket fint^^
men när det växer ut så är det inte like roligt längre - fint så länge det varar
men varför kan man inte bestämma vilken ögon- och hårfärg man vill ha?..

sitter här och lyssnar på min favorit musik och videos,
längtar tills ikväll då min älskling kommer till datorn('v')
sicket liv jag har, måste börja bli lite mer sociall.. skolan slutar för terminen nästa onsdag
(sen ska här jobbas varenda dag..) då ska jag fan vara sociall:
lite grillkväll med flickorna mina sen hem till mig och kolla lite film..






Kommentarer



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: