.::fashion::.

(hårfärg) - brunett, blondin och rödhårig: been there and done that
jag läste i en tidning om att vi tjejer är alla fejk
och jag håller med om att det är sant eller dom flesta av oss är det i alla fall..
 

vi färgar håret, vi använder smink och fixar håret..
egentligen behöver vi inte alla de sakerna
men att sedan titta på modeller som t.ex. i tidningar där alla ser perfekta ut
gör oss ledsna men vi vet ändå att alla bilderna där är fixade "photoshopade"
men ändå vill vi vara och se ut som dom..
men ingen är egentligen perfekt:
jag vet inte varför världen är så här..


titta t.ex. på paris hilton -
hennes skostorlek är för herrans namn 44 - det är större än vad min pappa har xD
* tänk vad manlig hon måste känna sig *


och min favorit tjej britney spears - hon ser alltid så fin ut
men ibland ser hon ut som här - kom - och - hjälp!
men henne utan smink kan jag säga:
en skönhet klär i allt


christina aguilera sa en gång:
"så var ligger festen i Cannes vägen"?
men ddaa är hon dum på riktigt eller?!
och hur dumt låter inte det.. xD


jordan (katie price) - behöver jag säga någonting överhuvudtaget om henne?
hennes bröst ser ut som en rumpa och hon är bara så barnslig
lite av vad jag vill säga är:
ingen är perfekt
(förutom vad jag tycker om min man)


min älskling blev kär i mig när jag inte hade något smink överhuvudtaget
och mitt hår såg allmänt för jävligt ut


och ingen tjej skiner upp som hon gör när hon är kär
(alla ser att hon är det - hon behöver inte ens säga något)
och allt jag vill säga är att:
utan kärlek - dör all skönhet


Kommentarer



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: