.::a lot of busy - my english just ignore it or not::.

har haft fullt upp att göra idag, gick upp klockan 10 typ.. måste vakna först haha..
efter det gjorde jag mig i ordning sen blev det till att städa huset, gå en promenad med hunden och därefter ta mig till jobbet - kom hem nu halv 7 och kunde inte göra vad jag ville förens nu - tog mitt första bad i poolen, duka fram för middag och fick ytterligare en gång gå ut med hunden min.. 
*det är verkligen varmt ute nu och det var en massa att göra på jobbet*
 
får se när älsklingen kommer, han sa att han ska gå och klippa sig (igen)
han går det varje månad om ändå mitt hår kunde växa så fort..

Kommentarer



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: