.::turkiet - portugal and some more things::.

idag var det portugal - turkiet, visste inte vem utav dem som skulle vinna men att ha christiano ronaldo i spelet gjorde att det gick för portugal + lite ögongodis ^^
.. haha.. *och bara för att han är lik*
hans lag vann idag..
annars idag så har jag varit på jobbet igen, kommer att vara det ungefär 73 dagar framöver - känns inte så lockande eftersom jag skulle kunna ha varit hos min älskling istället - om mina föräldrar hade tillåtit det men dem vill ha hjälp så vad ska jag göra?.. jag behöver pengarna och dessutom ska jag göra något annat nästa sommar, egentligen: vem försöker jag lura?
jag vill inget hellre än att åka till älsklingen nu men det är svårt eller svårt och svårt är man myndig så är man och då får man göra som man själv vill - trodde jag ja: fan.. men men min man kom idag såklart till datorn med för att träffa mig - det är så varmt där han är och han jobbar en så oändlig lång tid hela dagarna så han var trött - blev tvungen till att skicka honom till sängs.. känns rätt på ett sätt och fel på ett annat eftersom jag saknar honom så mycket och vill inget hellre än att vara, se och höra honom varenda sekund - och kan inte snacka med honom när jag behöver det som mest.. måste vänta till kvällarna.. vilket känns jobbigt: nu ska jag krypa till korgs: iyi geceler

Kommentarer



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: