.::trying to be clever::.

jag har lite svårt för att förstå hur man ändrar själva bloggpresentationen - jag är inte så clever som jag trodde haha.. någon som vill hjälpa mig förstå? (a)..

klockan är mycket jag vet men jag har inget bättre för mig än att sova - vilket jag ska göra snart.. min man gick tidigt igen från datorn men visst har jag förståelse varför: jobbar man 14 timmar om dagen så är det väl fan inte konstigt men dem timmarna ska minskas ner när vi inte länge behver vara utan varandra.

mamma och pappa har (äntligen) börjat fråga lite saker om vad jag och min älskling ska ta och hitta på att göra om 1 år:
lägenhet, hur vi kommer ha det ekonomiskt och om jag ska ha något jobb med en gång eller chilla lite innan..
se på flickorna i marmaris..
true love is forever

framtiden med honom kommer och jag längtar så('v')

Kommentarer



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: