.::the summerholiday begins::.

när sommarlovet är slur så är det inte långt kvar tills skolan är slut - föralltid: längar('v')
igår då så var man med vännerna sina ett tag sen på kvällen träffade jag älsklingen som dummade sig lite.. idag så har jag varit ute en sväng och läst tidningen sen har jag varit duktig nog att städa mitt rum (behövs nästan aldrig städas eftersom jag verkligen inte tycker om när det är stökigt), nu sitter jag har och skriver och sedan ska jag ta en promenad med min hund och min syster: samtidigt nu sitter jag och avundas de människor som tar studenten idag men ändå: bara 1år kvar för mig..

Kommentarer



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: