.::some about today::.

först den första gången för i år så har jag varit på stranden men det blev inget dopp..
var där med mina kära vänner och vi hade trevligt.. efter ett par timmar tog jag bussen hem med dem, precis när jag kom innanför dörren så kom min syster och sa: svåger ringde precis - precis efter det så ringde min mobil och det är min man.. han förklarade varför hans telefon inte har varit på (smsade han 3 gånger och sen ringde jag han men hans mobil var avstängd - vilket inte är likt han så jag blev rädd och undrade för mig själv om det har hänt honom någonting) sen slängde jag mig i poolen där det var 25 grader^^..

image15
duschade efter det och smsade älsklingen min igen; skrev att vi kanske bara kan träffas 1 timme ikväll (vid msn) då ringde han igen när jag hade skickat det och han var lite småsur på mig (sötnos).. så nu sitter jag här och väntar på att vi ska träffas och tillbringa resten av kvällen här haha..


Kommentarer



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: