.::shopping med syrran och lotta^^::.

gick upp klockan 8 för att ta bussen halv 10, kom hem ungefär 17:30 så jag har gått av mig en hel del idag men vi käkade även kines-mat och sen på eftermiddagen fikade vi, jag kom förvånansvärt nog hem med bara en tröja från rean på hm - den kostade bara 80:- så ingenting speciellt köpt för mig idag..
hittade skorna på indiska som jag ville ha men dem var jättehöga så köpte dem inte - jag som har såna problem med skor : antingen finns dem inte i min storlek eller så hittar jag inga alls; jag är kräsen (jag vet).. 




älsklingen ringde några signaler haha.. svartsjuke lilla älskling('v') 




Kommentarer



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: