.::shopping med min kära syster::.

idag tog jag och min kära (tvilling)syster oss till stan för stt egentligen hyra lite film men det blev inte så, hyra de nya filmerna på videomix kostar 50:-/ st. hur dyrt är inte det egentligen?
så jag ringde mamma och hon påminnde mig om att det är utförsäljning på allting på videobutiken namnam.. så vi promenerade bort dit och gick därifrån med filmer för 37:-/ st..(även för nya filmer) - sådana priser gillar vi.

innan det så shoppade vi lite och jag hittade finfina fynd:


 dvd:n - good luck chuck (37:- typ 200:- egentligen)
fint linne - twinnies (250:-egentligen 500:-)
svart bolero - mq (200:- egentligen 400:-)
allt på rea ^^ (tänk på vad allt skulle ha kostat egentligen)

nu sitter jag här och halvtittar på "glamour" - "the bold and the beautiful"
sen lite senare kommer älsklingen till msn
('v')

Kommentarer



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: