.::min syster är lik chloé::.

jag har blivit dålig på att uppdatera här men jag lovar att jag ska bli bättre
imorgon ska jag och min familj (japp hunden ska också med) ta en tripp till Helsingborg och tanken med det är att vi ska shoppa lite (jag behöver nya skor).. sen ska vi sätta oss på en ute - serving och förhoppningsvis äta lite kina mat - mums.. därefter tar vi oss till ett annat shoppingcenter och sen fikar vi..min syster typ..
på kvällen hyr vi film då det även blir : godis, chips (vad är chips utan dipp) och läsk - mys ^^
på tal om min familj så har vi en look - alike här, min syster är hemskt lik den här personen:

sen har vi midsommar på fredag och då ska mina föräldrar ha ett par vänner hit och då ska man även då dricka och äta gott - jag mår bra då men inte efteråt haha.. 
på kvällen kommer min man('v')

idag så har jag bara varit hemma och städat garderoben (hade några få plagg som inte mig längre passar - min syster fick och hon blev glader..
och nu är klockan 8 och då kommer älsklingen vilken sekund som helst


 

Kommentarer
? Angelica L

Jädra Petra är ju riktigt lik den tjejen :/

Min vän är du säker på att det inte är hon ??? ;)hihi

2008-06-20 @ 22:08:45
URL: http://angelicalarss0n.blogg.se/



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: