.::midsommar::.

så var det midsommarafton igen, mina föräldrars vänner är här (trevliga typer) men vad kan jag göra än att sitta och lyssna på deras snack - väntar på att älsklingen ska komma till msn men det är inte förens om ett ganska bra tag känns det som (saknar han så *snyftsnyft*)..
på tal om vad jag har gjort idag så kan jag likaväl passa på att skriva om vad jag och min familj gjorde igår (har skrivit vad vi skulle göra i något tidigare inlägg här så har är en liten samanfattning): jag köpte ingenting (det är inte likt mig) och ingen kinamat blev det heller utan vi åt på lax-restaurangen i laholm men kvällen tillbringades av att titta på lite filmer (som vi ytterligare en gång köpte från namnam i stan som har utförsäljning på alla deras filmer: 37:-/ st)
- trevligt^^..
och nu sitter jag har och är allmänt mätt i den lilla magen av all god mat som jag har hjälpt till med att göra
lite senare blir det antagligen jordgubbar - mumsmums..

Kommentarer



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: