.::långdistansförhållande::.

jag tror även att många känner igen sig lite här på min blogg (kanske är det därför den gick upp med lite läsare idag, vilket jag är mycket tacksam för) med och jag menar då för det mesta om mig och älsklingen:
långdistansförhållande
hur gör ni som har de för att funka?
jag och min man skriver sms, ringer och miccamar (har videosamtal med mic) via msn i stor sett varje dag: hade vi inte gjort det så hade jag blivit mer galen än vad jag är för jag saknar honom nåt så fruktansvärt.

men det är inte långt kvar nu tills tretalsdagarna går ner till tvåtalsdagar. snart kommer älsklingen till msn, han är lite sen idag eftersom hans jobb slutar lite senare idag, vem vill jobba mer än 10 timmar/ dag?
annars sitter jag här och bara väntar på att han ska komma (sicket liv jag har haha.. vänta vänta och vänta)..
och jag har ingen större lust att le (ni vet min tand.. ni kan läsa om det i ett tidigare inlägg)..

Kommentarer



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: