.::jag älskar honom!::.

jag älskar:
sättet han: älskar mig på och visar det, tittar på mig, behandlar mig, sjunger för mig, kysser mig - allt det där ni vet ;) ..
att veta när han säger "jag älskar dig" och det jag tänker på då är "jag vet" (för att jag är så underbar för han säger han och han är detsamma för mig), hans händer, de stora-hundbruna-snygga-ögonen, hans vackra mun och underbara leende, röra vid hans hår, kyssa honom överallt, våra "privata stunder", vara lite "heta på gröten" på väg upp med hissen till vårat hotellrum, att danda med honom,gå på promenad, skratta, prata, sättet han går, sättet han pratar på, hans röst, hans kropp (de där korta benen), att bara umgås med honom - allting med honom:
vi är gjorde för varandra
varandras: själsfränder, öde, allt

jag saknar:
han nåt så hemskt: att bara vara med honom, det spelar ingen roll om jag är; arg, ledsen, glad, förbannad, slår, kramar eller pussar honom - han går aldrig undan: han är alltid vid min sida('v')
jag älskar min man!

jag vet:
att vi aldrig kommer att: såra, göra varandra illa, vara otrogna eller några såna dumheter - mot varandra
har man väntat i snart 3,5 år på varandra utan att få vara varandra nära (förutom några dagar på året), tro mig -
vi vet vad vi gör och vill
ingen kan ändra på oss eller skilja oss åt: det går bara inte
vi älskar varandra alldeles för mycket för det
vi kommer vara tillsammans föralltid och längre än föralltid('v')
vi träffades via ödet och vi är bara varandras föralltid - själsfränder

jag vet själv ett par som min pappa känn - er/de.. det paret träffades när de var små och har hållit ihop livet ut - ödet förde dem samman precis som det har gjorts för mig och ramazan, jag förstår inte hur man kan älska en person så mycket
han betyder allting för mig - jag älskar hans allt, allting han gör: alltallt och allt!

Kommentarer
? Anna

Jag saknar också min kille, jag bor i luleå och han i karlstad.

2008-06-29 @ 20:15:25
URL: http://smultronet1.blogg.se/



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: