.::datahjälp någon?::.

detta inlägget skulle ha publicerats igår men det blev inte så..
någon som är lite clever på datorer?..
jag har windows vista och mitt internet är lite konstigt,
hur ska jag göra för att det ska gå snabbare att ladda upp pop-up fönster som när jag t.ex. laddar in bilder till ett inlägg här på blogg.se så tar det en oändlig tid att bara då fram fönstret att hitta/ ladda upp bilderna i..

jag har ytterligare än gång lyckats att bli dålig på att uppdaterna här *sorry* - så dålig jag är..
idag så stack jag och min syster in till stan (9 på morgonen!)
för att hon skulle klippa sig sen klockan 1 så skulle min syster möta upp en vän vid tågstationen, så vi hade lite svårt att få tiden att gå i ungefär 4 timmar men som tur är så gick den..

träffade även en mycket kär vän till mig i stan, angelica ^^
saknar henne och alla de andra också såklart..

dagarna med älsklingen närmar sig går snart ner mot 2 - tals - dagarna, vilket gör både mig och min man mycket glada
('v')
efter stan så har jag hjälpt pappa med att trava veden för i vinter, vi är snart klara med 10m3 vilket är mycket men det går fort eftersom jag är snabb haha..
klockan närmar sig 8, tiden då jag är som




lyckligast på dagen för då kommer min man till datorn för att cammica.. han är trött ganksa ofta nu eftersom han inte tar någon ledig tar från jobbet för att han behöver pengarna - sparar till våran framtid som sakta men säkert närmar sig
('v')
('v')pernilla('v')ramazan('v')
('v')t
rue love is forever('v')

Kommentarer



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: