.::buffy the vampire slayer::.

om det finns någon bättre serie än denna, so let me know.. med dess passion, kärlek, komedi, action - kan det bli bättre?.. tänkte väl inte det..
jag äger alla dvd-boxarna *stolt* och några andra filmer med självaste bästa skådespelerskan är sarah michelle gellar - så vacker och normal perfekt *ni förstår vad jag menar*..                            
jag ska nu ställa lite frågor till er kära läsare som ni kan vara snälla att svara på (ska själv svara på dem) :
favorit:                                                                                                                                                                                
scen : 
par :
karaktär (kille/ tjej) :
citat:
säsong:
                                                                                                                                                                                                                                         

mångas favoritpar är buffy och spike men jag har direkt inte några speciella favoriter, alla är bra på sitt egna lilla sett, se bara på alla roliga komentarer som: 
(ale)xander lavelle harris - kommer med - man kan inte låta bli att skratta och hans gulliga charmiga sätt kan ingen motstå - han är hjärtat i the scooby gang (man stavar det så va?)..

angel/ angelus - med en såndär look han har kan han få vilken flicka som helst på fall,
tara - för det mesta tyst och har alltid ett hjärta av guld till willow,
buffy anne summers - skönheten med styrkan likt pippi långstrump                   
dawn summers - allmänt klumpig     
cordelia chase - försöker vara snäll men hon är egentligen ingenting annat än elak
riley finn - en av buffys ex pojkvänner: tramsig rätt ut sagt
anya - rolig ex demon
willow rosenberg - the scooby gangs brain
spike - en till vampyr som sedan får tillbaka sin själ för att bevisa sin kärlek till buffy
joyce summers - buffy och dawns mamma, bryr sig en aningens för mycket, överbeskyddande men dock för att en snäll
faith - elak bitch, för det mesta
rupert giles - klok och omtänksam (skulle kunna vara som buffys pappa)
oz - en av willows kärlekar en gång i tiden: allmänt mysig kille som kan spela guitarr
   

alla är väl ett fan av buffys och spikes lilla romans, men har ni sett hela serien så tror ni säkert att han dör i slutet
men så är det inte mina kära vänner - han kommer igen i serien "Angel".
buffy själv haft många romanser med då många olika killar, till exempel: parker abrams i säsong 4
men han var sorgligt nog var han bara ute efter ett ligg med henne. vilken är eran favorit kille för buffy?

jag ger nu mina egna svar här, favorit:
scen : kan jag nästan inte välja, sitter och småler, smårädd, skrattar eller gråter till stort sett varenda scen.
par : alla är fina på sitt egna sätt men det är något speciellt med buffy och angel eller willow och oz
('v')
karaktär (kille/ tjej) : angel och buffy
citat : alla spikes roliga kommentarer
säsong : säsong 6 tror jag..
troget buffyfan föralltid

Kommentarer



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: