.::blod, tårar och glassplitter, ha?::.

jag håller på med att skriva en bok, det är sant: men den blir nog inte klar förens än på länge..
men den komme nog bli läst av många som är i samma situation som jag och min man eller den kommer läsas av personer som allmänt bara vill läsa eller nåt: vi får se..
idag har jag bara jobbat ett par timmar och städat huset, älsklingen kommer inte förens 1 timme; känns som en oändlighet..
har suttit och väntat ett par dagar på ett blogginlägg från en tjej jag känner men hon har inte bloggat ännu om vad som har hänt - blod, tårar och glassplitter.. jag vill veta vad som hände men inget inlägg har kommit och hon har dessutom skrivit om någon helt annat.. jag tror bara att jag är hemskt nyfiken.. - känns nästan som att man ska skriva henne ett mail men hon kommer kanske inte ihåg vem jag är.. men men..
jag själv läser många bloggar om tjejer som sitter i samma stol som jag gör, känns bra på ett sätt men lite konstigt och intressant på ett annat sätt eftersom jag då ställer mig frågan: hur många har sin älskling i turkiet?..


Kommentarer
? Angelica L

Jag ser fram emot din bok.

Ska köpa den med en gång när den kommer ut :D

Ha det bäst gumman <3

2008-06-29 @ 19:43:26
URL: http://angelicalarss0n.blogg.se/



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: