.::lite långt::.

ännu en gång är jag ledsen för dålig uppdatering här men det kommer det snart att ändras på (min syster får sin dator på lördag så - då jävlar haha..
älsklingen och jag satt häromdagen och ritade på msn lite *ni vet att man kan rita som i "paint" istället för att skriva*
då ritade han det här:



som sagt så var jag, min syster och kusin hos mormor och morfar häromdagen lite komplicerat eftersom för henne blir det farmor och farfar.. iallafall; hon hade gjort sin goda banantårta (not haha - men fick äta och se glad ut iallafall - varför kan hon bara inte lägga lite jodgubbssylt för själva marsipanen utanpå är så god och jag tycker inte om marsipan annars: bara på tårta)..
morfar kom och hämtade mig och min syster från jobbet och tillsammans med kusinen åkte vi till deras lilla hus: det är typ en sommarstuga.. på vägen fick vi se en massa bilar såklart men dum som jag var så sa jag:
- titta det ser ut som en bil..
mer hann jag inte säga förens min kusin lade till:
- det är en bil..
men jag menade att det såg ut som en såndär radiobil (heter det så - ni vet små bilar man lekar med + en fjärrkontroll av nåt slag).. sen såg vi en annan bil (såklart haha).. det ända vi såg var en som kärde sen såg vi en fot vid förarens huvud och lite går i baksätet.. utan att tänka innan jag sa nåt så sa jag:
- titta där är hår..
min kusin tittade och försökte se det sen sa jag:
- och det reste på sig (eftersom det kom fram ett huvud) men snuskig fantasi som vi har så fick vi tack vare det ett gott skratt som höll länge ^^
när vi kom fram till stugan så beställde vi pizza (som jag ska äta ikväll med - gottigottgott som min kusin säger..
hon ville inte spela någon minigolf inte så vi spenderade kvällen med att gå ut och glo på folk lite och också ta oss en liten promenad på stranden - mysigt ^^ .. sen träffade vi på några jävla äckliga raggare och jag ska inte säga/ skriva det här för vad HON sa till sin man i bilen som en fråga om oss - fy fan asså..
vi gick hemmåt och åt tårta sen tittade vi på lite olika tv - program som t.ex. "sex and the city"
kvällen slutade med att vi somnade alla 3 i den litlla stugan jämte den stora stugan /där gäster sover typ) sisådär klockan halv 3..
morgonen därpå blev jag sjuk och jag hade gått upp mitt i natten för att ta en ipren då hade mormor och morfar gått upp redan (de går upp vi ungefär 5 och fråga mig inte varför).. förmiddagen gick vi till stranden för att på eftermiddagen gå tillbaka till mormor och morfar för att äta middag sen kördes jag och min syster tillbaka till jobbet and so on..
(btw så var det en kille idag på obbet som ville ha en "sommardröm" fast utan frukt :S .. )


Kommentarer



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: