.::sex and the city och lite annat::.

har inte skrivit på ett tag (dumma mig), men har faktiskt haft ganska mycket att göra
 i går kväll så var jag, petra (min tvillingsyster), gabriella och kristina på bio - vi såg "sex and the city". vi träffades på buss - stationen vid 6 tiden då vi tillsammans gick till bio:n för att beställa biljetter. kikki (kristina) var helst inne ¨på att se "indiana jones" men vi lyckades övertala henne så med 4 stycken biobiljetter gick vi ut därifrån för att leta efter en trevlig restaurang att äta på/ i *-) .. vi beslöt oss för att äta på pizzerian "viktoria" men det var ändå inte så lätt att hitta en restaurang som passade oss för min tokiga syster äter helst inte pizza (hon är lite knäpp - skoja bara: hon är underbar)
på pizzerian var det en fin servitör tyckte flickorna och killen hade tydligen bestämt sig för att stajla för oss..
men han misslyckades totalt med det och en liten olycka skedde:
han tappade hela brickan med glas och tallrikar - allting
och där satt vi och hade svårt för att hålla oss för skratt men vi var mycket även chockade
den stackars lilla killen fick städa upp allt och vi fick titta på (jag hade ett par speciella skor och tur i oturen att jag inte fick glas på fötterna).

btw - ni som går i min klass, titta på schoolsoft: sicken soft schema vi kommer att ha; jag skulle fan kunna vara ledig ända till jul ^^..
själva filmen "sex and the city" var mycket bra - även om jag aldrig sett serien: den var betyget 4 av 5.
även om min syster tyckte att den var lite väl "het på gröten" xD ..

men min man var inte så förtjust i att jag kom hem sent men vi ska snacka i kväll som vanligt
('v') jag älskar dig min ramazan! ('v')
och ett litet btw till: det är "the ring" ikväll på kanal 5  - 21:55 och imorgon så är det "the ring 2" också på kanal 5 men tyvärr kommer jag inte ihåg vilken tid den sänds :P ..
och kära små söta bilder från igår lägger jag in ikväll - ska åka och jobba nu så jag hinner inte - gabriella skickar mig några av hennes tagna bilder ikväll med - dom kommer definitivt att läggas in ;) ..

Kommentarer
? Angelica L

Låter som en trevlig kväll :D

Jag tyckte med att den filmen var bra!

Haha synd att man inte var med och såg den lilla "olyckan" ;)

Ha det bäst <3

2008-07-11 @ 17:11:18
URL: http://angelicalarss0n.blogg.se/



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: