.::rix fm ffs::.

(glömt att skriva det här så skriver detta nu)
i torsdags åkte jag och min syster till stan för att träffa:
* kristina, gabriella och jessica
tillsammans i stan gick vi till samma restaurang där den lilla killen hade tappat hela brickan med disk
(ni kan läsa mer om det i ett tidigare inlägg), där fanns några små leenden
eftersom händelsen kom upp i hans huvud igen då gabriella tappade lite mynt på golvet när hon skulle betala haha..
gabriella, jag väntar på att du ska skicka bilderna från kvällen till mig! (a) haha..
 därefter kom martina med sin pojkvän - så fina de är tillsammans: jag vill ha min man jämte mig här och nu - föralltid!

sen drog vi ner till konserten men där var alldeles för mycket folk så vi såg ingenting men vi lyssnade lite,
satte oss på gräset och snackade lite och efter det gick vi runt lite
och jag träffade min underbara kusin amanda: jävla vackra människa!
vi gick in till stan och som innan konserten så tappde vi kristina och jessica
(dom gick till någon bar för att lyssna på nordman..)
vi andra satt och snackade lite sen tog jag och min syster bussen hem vid 11 eller nåt.. - trevlig kväll var det ^^

Kommentarer



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: