.::(jordan)katie price och peter andre::.

äntligen så tittar solen fram idag så jag tillbringade dagen med att ligga och sola vid poolen -
sen gjorde jag ingenting speciellt förutom att titta lite på tv -
jordan och peter: den nakna sanningen..
innan tyckte jag inte alls om henne men nu har jag i sjäva verket insett att
hon är ganska cool ändå (förutom hennes bröst som ser ut som en rumpa -
hade hon haft mindre så ^^)..
dem är ganska barnsliga, var och tittade på leksaker till varandra
(ja, BARNleksaker) och det mesta det pratar om tillsammans är sex..
deras relation verkar lite intressant - tittar ni på programmet så får ni se..


Kommentarer



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: