.::inte så.. mycket::.

haha.. rubriken får mig att tänka på, ni vet tv-serien "eva & adam" när han ska få mat av mattanten i matsalen
så säger han:
- inte så (mattanten tar en stor slev med mat i slänger på det på hans tallrik).. mycket..
så lite komiskt att han fick mycket i alla fall xD ..

idag gick jag ut för att sola men hann bara med att sola i 10 minuter tills ett gäng stora svarta mörka moln befann sig över mig på himeln så jag fick ett ryck och slängde in alla madrasser i stugan och tog med mig tvätten in..
visst det började regna men bara i si så där 1 minut sen hade molnen redan åkt förbi och fram kom solen *typsikt svenska sommaren* trodde att det skulle vara regna och rusk hela dagen men inte då..
nu verkar det som jag vill ha oväder i stället för fint väder men så är det inte.
det var bara det att det såg ut som det vädret skulle hålla i sig hela dagen och jag tänker på mina föräldrar 
som får jobba hela dagarna på glassbaren och de stänger vid 6 om det regnar.
men we like money ^^ *jag tror att turisterna har börjat att komma nu men är det inte lite sent för der?*
på torsdag så är det utgång med tjejerna *längtar* och man kan inte göra annat än att hoppas på fint väder *hoppas*
tänk om det blir regn?.. då vill inte jag gå eller det kan nog bli trevligt i alla fall..

dagarna börjar gå neråt (stavas det så haha..) nu vilket gör mig lycklig och det är min man också - då blir det plural: lyckliga *snartsnartsnart* - saknar varandra något så fruktansvärt
men det är bara att bita ihop några tiotal till sen så
('v')

Kommentarer



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: