.::ett leende på läpparna::.

idag när jag kom till jobbet vid två tiden tittade jag i tidningen, jag fick se att mq har rea (igen) och jag som har gått dit varenda gång jag varit i stan nu på ett tag och bara väntat på att ett speciellt linne ska sänka sig i pris..
eftersom jag skulle jobba så berättade jag för vad jag hade sett i tidningen för mamma och pappa och sa att jag hade fått ett sms om att jag måste hämta mina

linser idag för att glasögonaffären skulle ha stängt nu i helgen (inte vet jag varför).. jag hade egentligen inte tid med att åka till stan så jag skule ringa till mq här i stan med hittade inte deras telefonnummer i telefonkatalogen.. (ringde till varbergs mq och frågade dem så på det viset fick jag nummret till min stads mq..) : frågade dom om de hade min tröja (förklarade hur den såg ut) till reapris och det hade dom: 50% ^^..
så jag satte mig på första bästa buss och for till stan för en timme.. och kom tillbaka till jobbet med min tröja (fanns bara en storlek 34 kvar och jag kom i den - intressant.. nu är det typ bara stora storlekar kvar hihi ^^ ..) och mina kontaktlinser - och med ett leende på läpparna..

Kommentarer



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: