.::dumma mig::.

eller det är inte mitt fel att det är dålig uppdatering här, min syster hade typ sönder sin dataskärm (hon hade lampor över skärmen som satt på skrivbordet *hoppas ni fattar* sen så smälte lampjävlarna).. så hon använder min dator nu med - hon har ny dataskärm nu men nu är det hårddisken (stavas det så?)som krånglar: så nu väntar vi på att en av pappas vänner ska komma hit och titta på vad det är för fel med den..

jag och min man satt här om kvällen och räknade hur många dagar vi varit tillsammans och vi hade 1000 dagar tillsammans bara för någon dag sen.. då är inte 1 år så lång tid som det verkar vara.. 
på pratade om att titta på en fin liten lägenhet till oss, vi behöver ingen stor bara ett fint sovrum, kök och vardagsrum i ett och såklart ett badrum - undrar vad det kan kosta (hoppas inte på för mycket)..
mina föräldrar vill helst inte att jag flyttar ner men det gör jag i alla fall.. sen blir det giftermål så småningom('v')
min älskling sa att jag får bestämma hur vi ska möblera och sånt där och jag kommer göra allt så fint - romantiskt kommer det bli alldeles för mycket för en sån person är jag
men klart att min man ska få hjälpa till med att bestämma också - vare sig han vill eller inte: jag vet ju att han bara vill det bästa för mig('v')

imorgon bär det av till mormor och morfar där jag ska sova över med min kusin som jag typ inte har träffat på över 1 år - konstigt va?.. (min syster ska klart med också), vi ska äta och dricka gott, gå på stranden och spela minigolf - trevligt ^^ 
nu ringde älsklingen min så jag ska ta och avsluta denna uppdateringen (jag vet att jag är världsbäst på att stava) och cammica med människan jag älskar('v') 

Kommentarer



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: