.::lite om idag::.

Som sagt, idag åkte jag med min familj bland annat till "Onoff" för att hämta mina bilder men de hade inte kommit än så jag får hämta dem på Onsdag istället. Efter "Onoff" åkte vi till "Rusta", mina föräldrar köpte ett sött glasögonfodral till mig som jag ska få i julklapp (såg ut som en liten väska och den var rosa". Mamma hittade filmerna som jag har letat efter ett tag nu: "The Astronaut's Wife" och "The Eye", de skulle kostat mig 199:- men jag fick dem för 169:- så det tycker jag om.

Har ni sett de filmerna, vilken tycker ni är bäst?
Jag har bara sett "The Astronaut's Wife" sisådär 10 gånger nu haha.. (bara för Johnny Depp..)

Kommentarer



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: