.::Twilight - When You Live Forever, What Do You Live For?::.

Igår var jag och min syster på bio, äntligen fick jag se "Twilight". Min syster ville inte se den men följde ändå med
för att jag ville se den och dessutom så hade vi en biljett här hemma så vi betalde bara för en biobiljett.
När min syster fick se Edward (vampyren i filmen) så blev hon som förstenad (hon är lite killgalen)
och hon sa att hon älskade filmen till mig när den var slut.
Jag själv, satt som en liten bebis och lipade mig igenom nästan hela filmen.
Den var så romantisk, sorlig och spännande och givetvis kommer det en 2:a eftersom den slutade lite konsigt.
Min syster säger till och med att Edward är snyggare än Spencer i "The Astronaut's Wife"
så denna filmen "Twilight" var tydligen jättebra för henne,
som jag redan visste innan vi sett filmen eftersom jag vet hennes typ.

Berättelsen handlar om den unga tjejen Bella som flyttar till en småstad och ser en tråkig tillvaro framför sig.
Hennes liv förändras dock när hon träffar och förälskar sig i den mystiske Edward
och hennes känslor kan inte hejdas ens när hon inser at Edward är en vampyr..
5/5

Kommentarer



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: