.::"The Astronaut's Wife - Johnny Depp::.

Mamma påminnde mig en dag om att det var en film som hette "The Astronaut's Wife" och hon undrade om jag
kom ihåg den. Jag hade bara en svag aning om vad det var för film
och jag visste även att Johnny Depp var en av huvudrollerna, mer brydde jag mig inte om det.
Så en dag kvällen innan dagen jag skulle vara ledig från skolan, så gick den filmen på tv, så jag tänkte:
"Kan väl likagärna se den igen eftersom det är inget annat på tv".
Så började filmen och första skymten jag fick av Johnny Depp fick mig fast,
jag satt som förstenad och fastklistrad framför tvn. Kanske var det för att Hohnny liknar min man lite i den filmen. Hursomhelst så kollade jag på hela och slutet kom jag ihåg eftersom jag har sett den förr men det var längesen.
En sak förstår jag inte:
Hur kunde den endast få en etta i tv - tidningen?
Vad tycker ni om denna filmen?
Jag tycker att den är helt klart värd 4,5 (om man får ge halvor) av 5.

"How well do you know the one you love?"

Handlingen:

Spencer är en astronaut som ska ut på ett uppdrag ute i rymden och när han väl är där uppe så tappar NASA plötsligt kontakten med honom och hans vän i 2 minuter. Väl tillbaka till jorden hos sin fru visar det sig att Spencer inte är sig lik. Vad hände egentligen där uppe när Nasa tappade kontakten med han i 2 minuter?


Han är så min i denna filmen.

Kommentarer



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: