.::shoppingday yesterday and some too today::.

Igår var jag i "Ullared" och "Outlet" med min familj, jag hittade en del saker som jag köpte:

* 2 fotlänkar (ifall den ena går sönder eller tappar färgen)
* En tidning (den nya "Glamour" tidningen med Britney Spears på framsidan
* 2 chokladkakor (till min älskling)
* En grå ganska lång kofta
* Ett fint sätt ;)
* Hårklämmor
* Hårspännen

Min mans lillebror åkte iväg till militären på kvällen och jag fick höra från min älskling att han var ledsen, vilket jag kan förstå. Militären i Turkiet är hemsk och dessutom så måste han vara där i 15 månader.
Senare på kvällen tittade jag och min familj på inspelningen från Turkiet - längtar efter min man så mycket :'(
Sen kollade på på "Spider - Man 3", bara jag och min syster hade sett den innan
så vi ville se den med våra föräldrar med.

Idag ska jag iväg igen med mina föräldrar till stan och efter det sticker vi till "Onoff"
för att hämta mina bilder som jag har beställt. Senare ikväll kommer min man som jag inte har sätt förens i - förrgår.

Kommentarer



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: