.::mellandagsrea::.

Jag har längtat lite efter denna dagen länge men även lite besviken blev jag på den
eftersom jag hade tänkt mig att iallafall få hitta ett fest - linne/ klänning men inte det.
Det enda jag köpte var boken "Twilight" av Stephenie Meyer, konstigt nog så var det bara en engelsk version av den kvar (lägg märke till att den har filmens poster som bakgrund - jättefin) och den tog förstås min vän Lotta.
Lite ledsen var vi på väg ut från bokhandeln (jag, min syster och Lotta) 
men så plötsligt kommer en av bokhandelns expediter (som jag frågade om efter boken)
med en till likadan bok och säger till mig:
" - Jag hittade visst en till!" Glad som jag blev efter att varit arg på mig själv för att jag inte köpte boken
när jag hade chansen tog jag boken hon gav mig i min hand och log med ett brett leende för att betala den i kassan.
Självklart sa jag tack ^^.. Boken, underkläder och balsam var det enda som jag kom hem med men likaglad är jag för det för snart ska här ändå shoppas i en Pernilla - Butik :P xD ..


Kommentarer
? Ida

var i Malmö samma dag, var inne på Bokia där och de hade kvar av alla delarna på svenska, men som jag trodde var de dyrare än CDON..rätt mycket dyrare oxå. men man kan ju även kolla Tradera.

2008-12-27 @ 21:06:25



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: