.::lördag 13/12 - 08::.

Intressant rubrik, not. Mina föräldrars vänner kommer hit snart men jag kommer inte sitta med dem hela tiden för jag ska sitta här vid datorn och senare kommer min man ('v') (typ alla andra festar antagligen som fan idag). På torsdag är det skol-jul-avslutning, att gå eller att inte gå - det är frågan eftersom det inte börjar förens halv 1 eller nåt och vid den tiden har alla andra skolor redan slutat *fusk*. Sen den kvällen kommer tjejerna hem till mig.

Nu ligger jag före med skrivandet här några dagar men men det är inte lätt, skriver om det som kommer upp i mitt lilla huvud och nu kom tankarna om skol-jul-avslutningen på torsdag i skolan.
Det är nog inget på tv heller idag (det är det aldrig nu för tiden) vill gå på bio men ingen verkar intresserad av att gå med mig på "Twilight". På tal om film så kan jag inte titta mig mätt på "The Astronaut's Wife".


Kommentarer
? Ida

säg inget om fusk XD, för vi slutar inte förrens på fredag...

2008-12-13 @ 22:17:09
? martina

jag såg Twiligt på bio igår ;) Den va skitbra så verkligen att rekommendera :) kram

2008-12-14 @ 12:23:10
URL: http://msweety.blogg.se/



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: