.::lite mera meningar::.

Nu är jag ytterligare några dagar före här på min blogg men jag måste skriva att på lördag ska jag äta kines-mat (visst har jag ett kul namn för det? xD).. med min familj, deras vänner och några andra senare ska jag och min syster gå på bio för att se "Twilight" *spännande*. 
Idag har jag inte gjrt något speciellt, bara varit hemma. Ska inte till skolan förens på Onsdag (min skola är lite egen haha men kan inte rå för att jag är duktig *not* men jag har läst allt jag ska läsa så inte mycket lektioner nu).

Det är något fel med mig tror jag, jag kan inte sluta titta på "The Astronaut's Wife" - Johnny Depp :P

Kommentarer



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: