.::lillejul och julafton::.

Tisdag (uppesittarkvällen/ lillejul): Tvättade min tröja som jag skulle ha på julafton. Spenderade kvällen med min familj (satt endast 1 timme framför datorn då jag cammicade via msn med min man, från 8 till 9) såg på filmen "The Eye" hade fått köpa den eftersom den inte går att hyra och den var definitivt värd pengarna som bara gick över några 100:- sen tittade vi på några scener från "Mr. Beans Semester", då pappa typ ligger på golvet av skratt xD
Fick även öppna en paket, fick ett glasögonfodral och underkläder

Onsdag: Mamma väckte oss och tillsammans tittade hela familjen på "Musses Jul" eller vad den nu hette då fick vi även där öppna ett paket, jag fick 1*3 och ett annat par strumpor. Sen duschade jag och gjorde mig i ordning. Cirka klockan 10:15 var det filmen "Hitta Nemo" på tv (ja, jag har sett ungefär 10 gånger och min syster har den på DvD so what,
jag såg den iallafall - Doris är bäst!) som min familj försökte titta på lite med och samtidigt göra sig i ordning.

Klockan 13:15 åkte vi till mormor och morfar för att det var där vi skulle hålla till över dagen/ kvällen och jag vill inte skriva om hur min julafton var..  
Pappa var snäll när vi kom hem från dem, han förstod mig eftersom han saknade de saker som min mormor och morfar inte hade själva så vi öppnade t.ex. en "Paradis" ask och kollade på "Harry Potter Och Den Flammande Bägaren".
Efter det gick jag och lade mig och då var klockan inte mer än 12 men den kändes som 2.

Vad fick jag i julklapp?
* Ett låda med Britney Spears saker: väska, parfym och läppglans
* Pengar
* "Marabou - Apelsinkrokant"
* Mörkrosamorgonrock
* V.Ä.N.N.E.R. säsong 5
* "The Sims 2 - Herrgård Och Trädgård"
* Kalender
* Underkläder
* Strumpor
* Glasögonfodral

Juldagen - Idag: Har nästan packat klart min väska, snart älskling snart ('v')

Imorgon - Annandag Jul: 26 December innebär REA och här ska det in till stan och shoppas!
* Fest - linne/ klänning
* Bok - "Om Jag Kunde Drömma" Av Stephenie Meyer

Kommentarer
? Ida

Fick Om jag kunde drömma När jag hör din röst av farmor och farfar utan att ha önskat demXD...men på något vis misstänte jag att det var de böckerna..

2008-12-25 @ 18:09:58



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: