.::känns lite bättre::.

Känner mig lite allmänt deppig men det går väl över snart antar jag. Skulle ha redovisat om filosofern Sokrates idag på filosofin men eftersom jag inte hade några "minneskort" som vissa andra hade så bestämde jag mig för att göra det nästa onsdag istället, hoppas att det blir bra då.
Förstår inte varför vissa i klassen ska hålla på så som de gör,
blir så trött på dem om jag ska vara ärlig för de förstår ju inte att de gör andra illa, ledsna och sårade.
Det positiva nu är att jag är ledig:
* torsdag
* fredag
lördag söndag
* måndag
så det är skönt det. Jullovet start den 18 December och kom nu att tänka på att jag kommer vara ledig till 18 Januari så det blir typ en måndad. Skolavslutningsdagen (18 December) ska jag och mina kära vänner spendera en kväll tillsammans, trevligtrevligt - tur att jag har er^^.

Kommentarer



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: