.::i've been shopping::.

Jag vet att jag har en genialisk engelska xD .. Idag har jag varit på stan och shoppat lite med mamma och pappa. Jag och mamma gick in till "Skivlagret" (pappa gick någonannanstans) - för att fråga om de hade någon promoposter på Britney Spears nya skiva som jag skulle kunna få köpa men de bara allmänt otrevliga mot mig och svarade: "Inte vad jag vet!".. (förlåt för att man bara frågar liksom) - otrevliga typer, ska man ha en skivaffär eller en affär överhuvudtaget så ska man fan se till att vara trevliga mot sina kunder, usch på dem.
Men jag fick lite andra Britney saker idag, imorse när mamma kom hem från att ha varit ute och gått med hunden så gav hon mig en tidning (nya "Okej" tidningen med Britney på såklart - ska betala henne för tidningen sen)
sen åt vi frukost tillsammans och sen väckte vi pappa (som jobbat hela natten) för att sedan tillsammans gå en runda på stan. Jag gjorde några andra bra inköp med:
* "The Sims 2 - Fritid", kostade endast 199:- (ullaredspris ju haha)..
* Typ ansiktskräm
* Extrabilagan med "Kvällsposten" eftersom Britney var på framsidan
* Godis

På eftermiddagen gick jag en promenad i skogen med pappa och hunden sen efter det spelade jag mitt nya
"The Sims 2" spel, ska spela mer sen ^^.. nu på kvällen så har jag och min familj ätit pizza och snart så kommer min man, cammicas framför msn sen ska jag se om det är någon film på tv - eller spela "The Sims 2"..

Att inte missa: Britney Spears - For The Record som går på kanal 4 imorgon 22:35! (spela in ffs)


Kommentarer



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: