.::helgen::.

Okej, mitt förra inlägg var oändligt långt men var tvungen till att ha det så långt eftersom jag har lovat att skriva om hur jag och min man träffades. Denna helgen har varit ganska okej, mina vänner får en överaskning på onsdag (ja, onsdag för att jag är ledig: måndag, tisdag och torsdag denna veckan - lucky me) får se vad de tycker då. Känns onödigt att gå till skolan på Fredag eftersom vi bara ska kolla på film och dessutom är lektionen klockan 14:15, skippa den?
Man skulle kunna säga att min helg har varit en riktig Britney Spears helg och de tycker vi om
(skulle egentligen skriva jag men det blev vi).

På jobbet har det inte varit så mycket att göra eftersom alla julhandlar nu och på tal om julen, vad önskar ni er i julklapp?

Jag måste:
* Göra klart mina prov innan terminen är slut (jag är skoltrött haha)
* Fixa någon som kommer till skolan på någon turismlektion som pratar någonting inom turism eller fixa något besök någonstans inom turism


Kommentarer



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: