('v')lite svar om mig och älsklingen('v')

jag fyller inte i allting för lite saker håller jag för mig själv
Vad heter han: Ramazan
Vad har han för favoritfärg?: Rött, brunt och gult
Vad har han för ögonfärg?: Bruna
Klädstil: Jeans och t - shirt
Har han färgat håret nån gång: Ne
Har han klippt sig någon gång: Klart han har haha.. - en gång varje månad
Har han piercat sig: Ne
Dricker han: Ne
Röker han: Tyvärr, ja men han ska sluta
Vad har han för mobil: Sony ericsson - han byter mobil hela tiden för han köper begagnade  som bara går sönder xD
Vad vill han bli när han blir stor: Vad är det för fråga?..
Vad har han för färg i sitt rum: Typ vit..
Har han någon/några systrar: Storasyster
Har han någon/några bröder: Ja, fyra stycken
Vad är hans favoritmat?: Hans mammas mat och pizza
Vilken mat hatar han?: Ris
Vad tror du att han skulle göra om han vann 1 miljon: Skaffa en mycket fin lägenhet + möbler, åka på semester..
Vad brukar han göra efter skolan: Han jobbar mer än 10 timmar varje dag och direkt efter det så kommer han till msn för att se mig för att sen sova
Vad heter hans pappa och mamma: ..
Har han bråkat med nån någon gång: Ja, men det var inte mitt fel - han är svartsjuk liten jävel haha..
Vad brukar han göra på helgerna: Han jobbar mer än 10 timmar varje dag och direkt efter det så kommer han till msn för att se mig för att sen sova
Vad har han för musiksmak: Romantisk
Hur/var träffades ni första gången?: Han var servitör på hotellet jag och min familj hade semester på
Hur gamla var ni då: Jag var 15 och han var 18
Vad påminner dig om honom: En hel del
Vad var det första han sa till dig: Do you want more? (tror jag det var.. det är om jag ville ha mer varmchocklad som han gjorde till mig)
Vad var det första du sa till han: - No, thanks (men ändå fick jag en kopp varmchocklad till)
Vad brukar ni oftast skicka sms om: Om hur vi mår, vad vi gör och lite annat som ni inte behöver veta ;)
Är han beroende av något?: Mig?
Vad kallar du han: Husband, askim, älskling, ramo - den listan kan också göras oändligt lång
Vad kallar han dig: Askim, wife, perni, bebehim, love - listan kan göras lång
Tränar han: ..
Hur länge har ni vart tillsammans: 31 oktober 2005 så lite över 2,5 år nu
Hårfärg: Svart
När fyller han år: Det är komplicerat - mina vänner vet hur det ligger till
Om du skulle ge han en blomma då han fyller år, vilken blomma skulle det vara?: En röd ros
Om du skulle beskriva han med 3 ord, vad skulle de vara?: Romantisk, omtänksam och underbar
Vilket år är han född: Det är komplicerat - mina vänner vet hur det ligger till
Gillar du han?: inte gillar - älskar('v')

Kommentarer



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: